
A projektmunka első fázisában kialakításra került a partnerek hatékony együttműködését biztosító online projekt menedzsment felület, amely alkalmas a partnerek közötti kommunikációra, a közös használatú dokumentumok megosztására, értékelésre és jelentések készítésére. A weboldal külső látogatói számára elérhető felületen a felhasználók több nyelven találnak információt a projekt aktuális állásáról, alkalmazásáról, eredményeiről és a vele kapcsolatos eseményekről.
A fordított osztályterem módszer partnerországokban történő alkalmazásáról készült tanulmányok megerősítették azt a korábbi feltételezésünket, hogy a FC módszertan nem elterjedt az európai szakképzésben.
Sor került a szakképzésben dolgozó tanárok és oktatót bevonásával egy igényfelmérésre, melynek során a módszerben rejlő lehetőségeket nagyon pozitívan fogadták az érintettek. Egyértelműen kifejezésre juttatták a továbbképzés szükségességét - mind a technológia, mind a pedagógiai módszerek tekintetében. Az is kiderült a felmérésből, hogy a tanárok szívesen vezetnek be új, innovatív, a technológia eszközeit is felhasználó pedagógiai módszereket, ugyanakkor mind pedagógiai, mind technológiai téren szükséges a továbbképzés.
További részleteket az 1. hírlevél tartalmaz.
| Attachment | Méret |
|---|---|
| 257.21 KB | |
| 354.59 KB | |
| 315.41 KB | |
| 490.57 KB | |
| 316.89 KB | |
| 1.97 MB | |
| 873.34 KB | |
| 1.05 MB | |
| 1.99 MB | |
| 1.52 MB | |
| 190.91 KB | |
| 180.63 KB | |
| 574.94 KB | |
| 193.05 KB | |
| 701.1 KB |